آش رشته
هر چی بخوای پیدا میشه از رشته ی آش رشته تا جون آدمیزاد!^_^ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آش رشته و آدرس ghazaaljoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مردم در کشورهای مختلف چگونه غذا می‌خورند؟!
هندى‌ها آداب خاصى در مصرف غذا دارند، آنان در غذا خوردن اسراف نمى‌كنند، زیرا معتقدند با افراط در غذا دچار تنبلى شده و این امر مانع رشد فكرى و جسمانى‌شان مى‌شود.....
                                   

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, ] [ 11:3 ] [ غزال ]

 

کاروان خاطرات، بازگشته است از جایی که چهل روز گذشته است از ماتم‎های سرخ، از عطش‎های پرپر شده است.این آتشیادها، چهل روز چون اسبان تاخته‎اند بر پیکر صبر آنان .بازماندگانِ حادثه تیغ و تاول، رسیده‎اند به نقطه‎ای از آغاز؛ به نگاه‎های در خون شناور، به گلوهای بریده شده در دلِ تشنگیِ دشت .

کاروانِ اربعین، با خطبه‎های گریه، از شام رسوا برگشته است و تصاویر جراحت، در سوزنده‎ترین بیان قاب می‎شود و در سوزنده‎ترین بیابان .

بغل بغل شعله ریخته می‎شود در صحرا .

دوبیتی‎های پر لهیب، سطح مصیبت زده دشت را گلگون‎تر می‎کند. اکنون چهل روز از آن سیل عطش، سپری شده است. قافله‎ای زخم خورده، وارد سرزمین چهلمین روز می‎شود.

اینان اربعین را با خود آورده‎اند؛ با نقل خاطرات قطعه قطعه شده. دنیای ادب نیز گل و ستاره آورده است که به پای سربلندی شان بریزد.

سلام بر استواری غیرقابل ترسیم شما! سلام بر آن گام‎های شکیب‎تان که جاده‎های دراز شام را خسته کرد!

هر سال، چشمان غمبار اربعین که می‎آید، اطراف ما پر می‎شود از هیئت‎های مذهبی التماس و دسته دسته گل‎های اشک.

هر سال اربعین، از لابه لای واژه‎های مذاب مداحان، دل‎های آسمانی شما دیده می‎شود و علم‎های ما از هوش می‎روند.

لباس‎های مشکی تقویم، بوی قتلگاه می‎گیرند.

اربعین! به یاد روشنیِ شما شمع گونه می‎سوزیم و گریه سر می‎دهیم برای فاصله‎های خود و زجرهای شما.

خوشا زندگی در این گریستن و مردن‎های پیاپی!

خوشا گریستن برای داغ‎های زینب علیهاالسلام، برای مصیبت‎های سجاد علیه‎السلام، برای بی تابی بچه‎های آسمان!

سلام بر اربعین که عاشورایی دیگر از گریه را برای ما به راه می‎اندازد!


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

[ شنبه 24 دی 1390برچسب:, ] [ 13:35 ] [ غزال ]
[ چهار شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ غزال ]


 

تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسی هیچ قاعده و قانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد. هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایدآل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 16:50 ] [ غزال ]

دوربین عکاسی با سرعت بالا دستگاهی است که برای ثبت حرکات آهسته به کار می رود و مهمترین کاربرد آن در مطالعات علمی بر روی پدیده های زودگذر، ارزیابیهای نظامی و صنعتی است.

یک سینمای عادی، فیلم را با سرعت 24 فریم بر ثانیه می گیرد، یک دوربین تلویزیونی در سیستم "پال" با سرعت 25 فریم در ثانیه و در سیستم NTSC با سرعت 29.97 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند، درحالی که یک دوربین با سرعت بالا حداکثر 250 هزار فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.

به منظور بالاتر بردن سرعت دوربینهای فیلمبرداری با سرعت بالا می توان از دستگاه الکترونیکی ویژه ای به نام "سیستمهای تصویر ساز" (CCD) استفاده کرد. با کمک این دستگاهها می توان سرعت را به بیش 25 میلیون فریم بر ثانیه افزایش داد.

در گذشته از دوربینهای مجهز به فیلم استفاده می شد بنابراین، زمان لازم برای نوردهی به فیلم در این دوربینها از اهمیت بالایی برخوردار بود. به طوریکه این دوربینها به نور بسیار شدیدی نیاز دارند تا بتوانند حداقل  40 هزار فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنند، اما امروز دوربینهای عکاسی- ویدیویی دیجیتالی با سرعت بالا رواج یافته اند که ثبت عکس و فیلم را امکانپذیر می کنند.

پیشرفتهای اخیری که در قالب دستگاههای تبدیل کننده عکس به بازار راه یافته اند می توانند وضوح تصویر زودگذر در حدود 50 پیکوثانیه (برابر با 20 میلیارد فریم بر ثانیه) را ارائه کنند. این دستگاهها نور حادثه (فوتونها) را به جریانی از الکترونها روی یک "فوتو- آند" تبدیل می کنند.

نیکون D4
 
شرکت ژاپنی نیکون در نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس وگاس 2012 از دوربین جدیدی به نام D4 رونمایی می کند.
 
این دوربین 16.2 مگاپیکسلی در فرمت "فریم کامل" (FX) قادر است تصاویری با ایزوی از 50 تا 204 هزار و 800 را ارائه کند.
 
این دوربین به عنوان اولین دستگاه در دنیا است که می تواند از کارتهای حافظه XQD استفاده کند. سرعت انتقال این کارتها 2 تا 3 برابر بیشتر از سرعت کارتهای Compact Flash و SdHC است.  اولین نسخه های این کارتها در حجمهای 16 و 32 گیگابایت عرضه می شوند.
 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 16:48 ] [ غزال ]
کدام ریمل( پلاستیکی، مژه دار، معمولی) برای مژه های شما مناسبتر است؟
همه ی خانمهایی که دوست دارند هنگام خرید در انتخاب آن دچار اشتباه نشوند و به راحتی تشخیص دهند که برای مژه هایشان کدام نوع از انواع ریملها مناسبتر است، بهتر است با تفاوت آنها آشنایی داشته تا...

 

ازآ نجایی که در بین لوازم آرایش می توان از ریمل به عنوان یکی از اصلی ترین ابزاربرای یک میکاپ زیبا و کامل نام برد،همه ی خانمهایی که دوست دارند هنگام خرید در انتخاب آن دچار اشتباه نشوند و به راحتی تشخیص دهند که برای مژه هایشان کدام نوع از انواع ریملها مناسبتر است، بهتر است با تفاوت آنها آشنایی داشته تا مناسبترین آن را هنگام خرید تهیه نمایند.پس باید بدانند که:
 
1- برای مژه های کم پشت،با فاصله و نازک یک ریمل خرده مژه دار و البته ضد آب مناسبتر از انواع دیگر است.
 
2-مژه های پرپشت و سیاه اما صاف و بی حالت بهتر است با یک ریمل بدون خرده مژه با برسی از هم باز نه فشره حالت داده شوند که البته برای این مژه ها نوع ریمل میتواند هم ضد آب باشد و هم معمولی.
 
3-برای مژه های بلند و حالت دار و نزدیک به هم استفاده از یک ریمل پلاستیکی با برس پیچی می تواند در تیره تر نشان دادن و خوش حالت تر کردن آنها کمک کند که البته اغلب ریملهای پلاستیکی به راحتی با آب از مژه ها جدا خواهند شد.

4-مژه های بسیار کوتاه و نازک کم پشت را ابتدا با یک ریمل خرده مژه دار کاملا پرپشت و بلند کنید و سپس برای جداساختن آنها از یک ریمل پلاستیکی به آرامی روی آنها بزنید و در دو جهت افقی و عمودی آنها را از هم باز کنید و فرم دهید.

قابل ذکر است که هنگام خرید وقتی که برس یک ریمل پلاستیکی را خارج می کنید حالت کشدار داشته و مواد ریمل کاملا محسوس به برس آن چسبیده اند طوریکه مثل پنیر پیتزا به همراه برس ریمل کش می آورند.

 برس ریملهای معمولی اینطور نیستند تنها مواد سیاه رنگ ریمل به آنها چسبیده اند.

ریملهای خرده مژه دار هم که تکه های ریز و تارهای کوتاه مو خط خطی لابه لای برس آنها دیده خواهند شد.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 12:1 ] [ غزال ]
اتوی مو فقط برای صاف کردن مو نیست!!
در زمان مادریا مادر بزرگهای ما اگر دختر خانمها تصمیم به صاف کردن موی خود می گرفتند برای لخت کردن آنها از همین اتوی معمولی استفاده می کردند به طوریکه...

قدیم الایام و یا کمی نزدیکتر در زمان مادر و مادر بزرگهای ما اگر دختر خانمها تصمیم به صاف کردن موی خود می گرفتند برای لخت کردن آنها از همین اتوی معمولی استفاده می کردند و آن به این شکل بود که ملافه یا پارچه ای کاملا تمیز و ترجیحا سفید را روی موهایی که شخص خوابیده و بالای سر خود ریخته بود می انداختند و آنها را به آرامی و با حرارت کم اتو صاف می کردند، اما چند صباحیست که وسیله ی راحتی به نام اتوی مو وارد بازار شده است که این کار را هم برای دختر خانمها و هم آقاپسرها راحتتر ساخته به طوریکه در انواع سایزهای پهن و باریک و با جنسهای متفاوت ازقبیل سرامیکی، فلزی، تفلون موجود است.
حال این سوال پیش می آید که از یک اتوی مو تنها برای صاف و لخت کردن مو استفاده می شود یا یک اتوی مو کاراییهای دیگری هم دارد؟!
 
یک اتوی موی پهن اما با هر جنس می تواند بیشتر شما را برای صاف و لخت کردن موهای بلندتان کمک کند و البته اگر موهایتان خیلی بلند باشد گاهی حالت ویو، آن هم بسیار باز و درشت به آنها بدهد.
 _اما یک اتوی موی باریک که برای موهای نسبتا کوتاه مثل موی آقایان نیز مناسب است می تواند مثل یک بابلیس نیز عمل کرده و با پیچیدن مو به دور خود موها را به حالت حلقه های زیبا نیز درآورد مشروط به اینکه ابتدا موهاکمی صاف شده و بعد به طور حرفه ای با پیچیده شدن به دور اتوی باریک فرم و حالت زیبای حلقه و یا ویو و فردرشت را به خود بگیرد.
 
ناگفته نماند که بعضی از اتوهای مو علاوه بر سر صاف و تخت برای صاف کردن مو چند نوع سر دیگر نیز که به شکلهای ویو و یا ستاره ای و گل هم هستند را ذارند که با این سرها نیز می توان روی موهای صاف شده اشکال زیبایی را پدید آورد.
 

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 11:59 ] [ غزال ]

خوب همه بروبچ تریپ کره ای میدونن که یه عزیزی تو تهران با شعرای گروه دابل اس فایو او وان یه نمایشگاه نقاشی باز کرده قرار بوده بده عکسو فیلمارو ببره سفیر کره برای عخشامون^_^

اینم عکسای نمایشگاه دیروزه

این شما و اینم عكسای نمایشگاه امروز . دو تاش رو برای نمونه میذارم و بقیه فایل فشرده هستن برای دانلود

Yesterday


Forever

SS501 Gallery

منبع:http://ss501.persianfanclub.com/


با هزار سختی یافیدمش براتون خودمم هنوز کلی خوشحالم به به به به دان کنین امیدوارم خوشتون بیاد


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 11:41 ] [ غزال ]

لینارت نیلسون (Lennart Nilsson) دوازده سال از عمر خود را صرف تهیه تصاویری از رشد نوزاد درون رحم کرد. این تصاویر باورنکردنی با استفاده از دوربین های معمولی مجهز به لنز ماکرو و همچنین میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است. در این تصاویر مراحل رشد نوزاد از ابتدای لقاح تا کامل شدن جنین و تبدیل به یک نوزاد را می بینیم.
 
نحوه بوجود امدن خودتان را ببینید...
 
اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی)
اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی)
 
تخمک
تخمک
 
یه قرار ملاقات... اما نه معمولی!
یه قرار ملاقات... اما نه معمولی!


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ غزال ]
[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ غزال ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجا هر چیزی که بخواین پیدا میشه و اگه پیدا نشد کافیه دستور بدین تا براتون فراهم بشه! ^_^
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت